Jag tar inte upp det här bara för att jag är emot henne, nejnej. Enligt mig är det ganska tragiskt.


Här är en bild på att untz anklagar på någon som skrivit och mobbar untz på det här bloggen, nejnej. Som sagt vi har inget emot dig, du kanske var lite otrevlig och allt annat. Men visst man kan ju vara det ibland om det hänt något osv. Men du var ju det ganska ofta för de som jobbar som personal. Och enligt mig så tycker jag att alla gör fel ibland..

Och nu till det jag vill komma fram till. Som sagt du skriver att ja. man ska inte snacka skit bakom rygg och säga det till mig olala.. Men enligt mig har du gjort det själv att du snackat bakom rygg på  Vomaira att hon härmat din stil osv. Nej det har hon absolut inte gjort. Liksom så tagsikt att kalla det för att hon härmat dig. Alla får ju klä hur man vill på ett pixelspel och visst man blir ju galen då någon härmat men.. Detta är ju bara fjant att du nu tog upp det på fb att hon nu stalkar dig med motto och allt annat liksom folk får ju göra vad dom vill. Det är ju inte du som skapat pixelface'et och allt annat.
Och det skulle vart snällt om du inte tar åt dig för här är jag ju bara ärligt enligt mig. Finns vissa som tycker helt annat, men ja dåså då får dom ju tycka helt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0