Nämen...?

Ser ni de inringade saker? Kan de vara något utav de nya möblerna?.. Hm?

Det är nämligen så att detta är som klädesaffärmöbler. Så det vi ser är alltså något typ av väggar? :) Och skorhyllor samt ett klädesrum. Najs! Väldigt najs!  Det får.. 5 vin, av 5 möjliga!


 

Förresten skickade jag runt på habbo.se och hittade lite fina rum! Ett klart, och ett som SJÄLVASTE TrixiQ har byggt, Trixi på GT. Här får ni dom 2 bilderna!

 

Och detta är Trixi´s. Inte helt färdigt tror jag? Men vad tycker ni?! Om de nya möblerna, och rummen? Tja, ni vet ju redan vad jag tycker. *blink*

 

EDIT: Nu såg jag att möblerna faktiskt kommit till KATALOGEN! Så.. börja bygg!


Ja.. katalogen! Så börja köpa, och bygg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0