Svar på kommentar från Maya

Jag har för mig att jag såg en kommentar som sa att det skulle ta hela denna dagen, men såklart det var inte en staff eller admin. Så helt ärligt nej..

Men, jag tror det öppnar senare ikväll, eller inatt. Eftersom jag inte var inne så vet jag tyvärr ingen tid men som sagt någon person kommenterade att det hade sagt så i alert. Men att döma från min bild, så verkar det vara en stor uppdatering dvs. att det kanske tar ett tag, så förvänta er inget! Okej? Bra!

Som sagt.. stor uppdatering.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maya

åå , tack för ditt snabba och trevliga svar , Kram ;)

2011-09-30 @ 20:08:32
Postat av: Maya

Fan vad jag längtar jag har så tråkigt nu :c

2011-10-01 @ 09:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0