Veckans snyggaste och veckans fulaste!

Okej eftersom det inte finns så många att välja på, då det är så få online just denna tiden så har jag valt likt sluppmässigt, kan man nu säga.

Veckans snyggaste är.. dragon99
Varför har jag valt han som veckans snyggaste? - Jo det är för att han har en stil liksom, själva håret, lila jeans vilka killar bruka använda sån där egentligen? Inte så många killar enligt mig. Och visst vissa kan tycka han är ganska noobig och ser inte snygg ut. Men tyvärr så är han veckans snyggaste ;)
Veckans fulaste är.. willecool123
Varför har jag valt honom som veckans fulaste? - Jo det beror ganska på att alla använder nästan samma stil liksom, ganska tragiskt kan man nu säga. Ush fjortis stil på gillar 'ogilla starkt' liksom. Men visst tycker ju alla olika.. Men just varför valde jag honom. Det är för att jag diggar inte hans stil helt enkelt. Men visst tycker ni om stilen tyck, ingen har tvingat er, om att gå på min linje ;)
Btw.. Om ni läser detta och ser att ni är en av de, ta inte åt er. Detta gör vi för er som läser vill ha veckans fulaste och snyggaste! Inga dumma kommentarer att han nu är snygg eller att den andra är ful osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0